ראה"מ נתניהו: "תמיד תהיה שליטה ביטחונית שלנו"

חדשות קול חי No Comments on ראה"מ נתניהו: "תמיד תהיה שליטה ביטחונית שלנו"

ראש הממשלה נתניהו בסיכום הסקירה הביטחונית לשרי הממשלה: "ההישגים של צה״ל מאוד מאוד מרשימים. אנחנו בדרך לניצחון – זה בהישג יד. זה קרב קשה, אבל קרב שבו אנחנו מנצחים. היעד הוא ניצחון. לא חצי ניצחון, לא שלושת רבעי ניצחון – ניצחון על כל החמאס"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי ממשלת ישראל הגיעו היום לביקור בצה"ל בבסיס יחידת יהל"ם. במסגרת הביקור שמעו סקירה ביטחונית על המלחמה מהרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי ומפקדים נוספים.

הרמטכ"ל סקר אודות הלחימה ברצועת עזה, והתייחס להישגים הצבאיים המרשימים שהושגו עד כה ולתכניות להמשך הלחימה. בנוסף, סקרו מפקד אוגדה 162, תת אלוף איציק כהן ומפקד בסיס פלמחים של חיל האוויר, תת-אלוף עומרי דור, אודות התמרון המשולב אוויר-יבשה שמפעיל צה"ל ברצועה באופן שלא נראה כמותו בעולם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתום הסקירה הביטחונית: "ראשית אני מבקש להודות לרמטכ"ל ולמפקדים, גם על המצגת, בעיקר על הביצועים שהם מרשימים מכל בחינה בינלאומית. ההישגים של צה"ל מאוד מאוד מרשימים.

אנחנו בדרך לניצחון. זה ייקח עוד זמן, זה נאמר נכון, אבל זה לא ייקח שנים, בניגוד למה שאומרים. זה בהישג יד. זה קרב קשה, אבל קרב שבו אנחנו מנצחים.

אנחנו רוצים בעצם להביא לפירוז של הרצועה. הדבר הזה מחייב את השליטה הביטחונית ואת האחריות הביטחונית העליונה שלנו – על כל השטח מערבית לירדן, כולל רצועת עזה. אין תחליף לזה בעתיד הנראה לעין.

אנחנו אומרים את זה גם לקהילה הבינלאומית, גם לנשיא ארה"ב, גם לכל המנהיגים. אין תחליף לזה.

כלומר, תמיד תהיה שליטה ביטחונית שלנו, ואם זה מחייב שהות בפנים, אז יהיה שהות בפנים, ואם זה מחייב כניסה לכל מקום, כפי שצה"ל מסוגל להגיע בכל מקום, בכל עת, זה נאמר כאן וזה גם יישמר בהמשך.

זה דורש את מקסימום האחדות בתוכנו, אני מקווה שנצליח לשמר את זה.

המטרה היא לא פחות מאשר הניצחון הזה שאנחנו מדברים עליו. הוא בהישג יד. הוא מחייב גם לעמוד מול הלחצים שהם הולכים וגדלים, אני חייב להגיד לכם את האמת – הם הולכים וגדלים, וכל אחד מכם שבא במגע עם גורמים זרים יכול לספר על זה, כל אחד בדרכו שלו.

אבל הדבר הכי חשוב זה ההיצמדות והדבקות ביעד – והיעד הוא ניצחון. לא חצי ניצחון, לא שלושת רבעי ניצחון – ניצחון על כל החמאס. אני מאמין, בעזרת ה', בכוחות מלוכדים אנחנו גם נשיג את זה. לאור מה שראיתם כאן היום, אני חושב שגם אתם יכולים להתמלא בביטחון ובגאווה בחיילים שלנו, במפקדים שלנו ובהישגים שלנו".

קודם לכן, קיימו שרי הממשלה ביקור במחנה עמנואל במסגרתו הוצגו תצוגות מבצעיות מתוך הלחימה בעזה. בין היתר קיבלו סקירה על הפעילות של היחידה המיוחדות של כוחות ההנדסה, יהל"ם, ללחימה במנהרות התת-קרקעיות, פעילות של יחידת המודיעין הלוויינית 9900 וממצאים מודיעיניים שנמצאו בתוך הרצועה, ומשמשים את כוחות הביטחון להפקת מודיעין נוסף שמסייע להתקדמות הלחימה בעזה.

ראש הממשלה נתניהו הנחה כי תקבע סקירה ביטחונית נוספת מפי הרמטכ"ל שתתמקד בגזרה הצפונית.



0 תגובות